Kompletace pneumatik a disku
Vyhledávání pneumatik

Vyhledávání pneumatik

×
Období:
Šířka
Profil
Palce

Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Letní pneumatika Eagle F1 Asymmetric 5 byla vytvořena pro plynulou a bezpečnou jízdu na suchu i na mokru. Nabízí dobrý jízdní komfort, nižší brzdnou dráhu a celkově i nižší spotřebu paliva. Pneumatika se navíc umístila na vrchních příčkách hned v několika testech pro letní gumy.

stabilní konstrukce

krátká brzdná dráha

výherce v testu magazínu Auto Bind

Stabilní konstrukce a sportovní ovladatelnost

Dobrou a stabilní konstrukci pneumatiky zajišťuje její pevné spojení s běhounem. Díky zvýšené stabilitě se Eagle F1 Asymmetric 5 během jízdy i dobře ovládá a umožňuje přesný přenos síly. Pneumatika navíc využívá speciální technologii Rim Protection, která chrání její ráfek před obrubníky.

Stabilní konstrukce a sportovní ovladatelnost

Dobrá jízda na suchu i mokru

Pro bezpečnou jízdu za každého počasí je velmi důležité i zajištění co nejkratší brzdné dráhy. Právě té dosahuje Eagle F1 Asymmetric 5 díky vysoce kvalitní gumové směsi s optimálním podílem siliky, čemuž dále napomáhá i větší kontaktní plocha pneumatiky s povrchem vozovky během brzdění, a to jak na suché, tak i na mokré silnici.

Ocenění

V roce 2020 se pneumatika Eagle F1 Asymmetric 5 umístila na prvním místě v testu letních pneumatik německého magazínu Auto Bind (rozměr 245/45 R18) a zároveň i na druhém místě testu pro pneumatiky SUV švédské publikace Vi Bilägare (rozměr 225/60 R18). O rok později pak pneumatika obsadila první příčku hned dvakrát: v testech německého časopisu Auto Zeitung a britského serveru Tyre Reviews. V obou případech šlo o testování letních Ultra-High-Performance pneumatik pro rozměr 225/40 R18.

Ocenění pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 5

Pneumatiky Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 v nabídce

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

3 802

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

3 456

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

2 177

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

4 157

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

4 203

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO SCT XL
GOODYEAR
69 
expedice: 10.11.2025

4 813

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 AO XL
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

2 401

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 AR
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

3 574

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 FI JEE XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

3 589

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
69 
expedice: 10.11.2025

3 809

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

4 252

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5
GOODYEAR
70 
expedice: 10.11.2025

3 329

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO
GOODYEAR
68 
expedice: 05.11.2025

3 020

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

4 004

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

3 452

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 SCT XL
GOODYEAR
72 
expedice: 10.11.2025

4 740

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
72 
expedice: 10.11.2025

4 066

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

3 825

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

3 732

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

2 982

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

3 016

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

3 073

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

3 702

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 SEALTECH
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

3 491

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

3 425

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 * XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

5 243

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 ROF * XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

6 049

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
69 
expedice: 05.11.2025

5 366

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

3 980

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
72 
expedice: 10.11.2025

3 935

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
70 
expedice: 10.11.2025

5 576

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

4 083

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

3 746

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 * XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

3 442

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 SCT XL
GOODYEAR
72 
expedice: 10.11.2025

5 142

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO-V EDT XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

4 602

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 10.11.2025

3 717

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
72 
expedice: 05.11.2025

4 150

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 * XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

4 594

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
72 
expedice: 05.11.2025

7 132

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

3 964

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 XL
GOODYEAR
72 
expedice: 05.11.2025

4 282

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO EDT SCT XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

6 142

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 AO SCT XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

6 135

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 * SCT SEALTECH XL
GOODYEAR
expedice: 05.11.2025

7 219

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

5 912

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO SCT XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

6 306

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

5 715

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 * SEALTECH XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

4 603

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

3 563

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 NF0 XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

7 564

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 AO SCT XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

6 701

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO SCT XL
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

6 759

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO-P SCT XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

6 864

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO
GOODYEAR
70 
expedice: 05.11.2025

6 368

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 ROF * XL
GOODYEAR
71 
expedice: 05.11.2025

7 666

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 MO SCT XL
GOODYEAR
70 
expedice: 10.11.2025

7 608

EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 5 NF1 EDT XL
GOODYEAR
72 
expedice: 05.11.2025

9 179